Reel Terbaru 2015 Abu Garcia REVO MGX Spinning Reel Mantapp!!

Revo MGX





Revo Premier

Abu Garcia telah mengembangkan formasi kekili spinning mereka pada tahun ini dengan memperkenalkan dua model air tawar dalam siri Revo. Abu Garcia kini menawarkan kaki pancing Revo Premier dan Revo MGX . Ianya menampilkan semua kelebihan yang popolar dalam siri spinning reel high end dan sekarang pemancing boleh mendapatkan reel yang berkualiti tinggi model Abu Garcia

Revo MGX 

Reel MGX mempunyai package lengkap dan lebih menarik, ia mempunyai nisbah gear 6.2:1. Nisbah gear lebih laju ini akan membolehkan kaki pancing untuk menggoda ikan target seperti sebarau dan ikan-ikan yang mengejar gewang dengan laju. Ia juga dapat menjimatkan tenaga apabila casting seharian. Spinning reel air tawar ini sentiasa di uji dan ditambah baik, jadi ini adalah satu kelahiran kekili spinning yang ditunggu-tunggu oleh pengemar brand Abu Garcia.

Kotak Gear X-Mag super ringan untuk putaran yang sempurna, sistem AMGearing terdiri daripada aluminium precision machined gear untuk kelancaran yang sukar ditandingi .Ia Juga dilengkapi dengan sistem galas HPCR 12 keluli tahan karat (11 1), sistem drag matriks karbon teknologi maju dan lancar, konsisten drag tekanan merentasi seluruh rangkaian. Bagi pemancing yang sedang mencari-cari reel idaman tunggu saja kemunculanya di Malaysia.

Features:
-AMGearing system
-Computer optimized (COG) gear design
-Carbon Matrix drag system
-One piece X-Mag alloy one piece gear box
-C6 carbon body
-C6 carbon rotor
-Rocket Line Management System
-Rocket Spool Lip Design
-Compact bent carbon handle
-Flat EVA knob
-Slow Oscillation
-Everlast bail system
-Machined aluminum braid ready spool
-Aircraft grade aluminum main shaft
-K-Clutch anti reverse
-Includes spare spool



Comments